Najcześciej zadawane pytania!
Jak mogę złożyć zamówienie na stronie The Art Factory?
Zamówienie można złożyć poprzez stronę www.theartfactory.pl po dodaniu wybranych produktów do “koszyka” a następnie wybraniu opcji “złóż zamówienie”.
W następnym kroku po dokonaniu wyboru metody płatności oraz dostawy składamy zamówienie. Jeśli zamówienie jest opłacone z góry płatnościami błyskawicznymi (payu, paypal) lub wybrano opcję wysyłki za pobraniem towar jest przygotowywany oraz wysyłany. Jeśli wybrana zostaje opcja płatności tradycyjnym przelewem bankowym towar wysyłany jest po zaksięgowaniu wpłaty na koncie.
Zwrot zamówienia
Kliknij elektroniczny formularz
https://www.rzetelnyregulamin.pl/pl/dla-konsumenta/formularz-odstapienia-od-umowy,sklep-5fa24ec5879723e28ed5d9b38fde9a35
3. Adres zwrotu towaru:
Paczkomat InPost – GDA19M, ul. Kartuska 455, Gdańsk
Jak mogę opłacić moje zamówienie?
Klient ma możliwość dokonania opłaty za zamówienie na 4 sposoby:
- BLIKIEM
- Bezpiecznie i wygodnie za pomocą PayPal.
- Bezpieczny przelew internetowy za pomocą PayU/PayPo
- Płacąc gotówką przy odbiorze – dotyczy dostawy na terenie Polski.
- Przelewem bankowym
Czy jest możliwość zakupu online z wysyłką poza granice Polski?
Tak. Klient ma możliwość złożenia zamówienia z wysyłką zagraniczną.
W jakim terminie otrzymam moje zamówienie?
- W przypadku dostawy na terenie Polski termin realizacji zamówienia do 2-3 dni roboczych
- W przypadku dostawy do krajów Europejskich 7-10 dni roboczych.
- W przypadku dostawy do krajów na innych kontynentach 7-10 dni roboczych.
Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?
Każdy klient otrzymuje numer listu przewozowego paczki, aby mógł śledzić kolejne etapy dostawy.